Buenos Aires deel 2

17 november 2017 - Mar del Plata, Argentinië

Allereerst bedankt allemaal voor de leuke reacties terug, dat doet me goed. En inderdaad, hoe kan ik het als Hollander nou niet over het weer hebben.

Gelukkig heb ik behalve op het vliegveld geen regen meer gezien in Buenos Aires. De eerste week was het tussen de 20 en 25 graden en de tweede week liep dit op naar de 30. Ben dus erg blij dat ik in de eerste week de bezienswaardigheden al had gezien, want ondanks dat het hier minder benauwd is, loop je wel helemaal leeg.

De tweede week in het nieuwe hostel was ook zo anders dan de eerste. Al vrij snel vormde zich een groepje tussen een aantal van ons dat steeds groter werd. Er gingen er wat weg en kwamen er weer wat bij. Maar uiteindelijk bleven we elke keer met 7. We hadden, ondanks we heel verschillend zijn qua mens en in leeftijd, een super goede klik met elkaar en hebben dus besloten dingen samen te gaan doen. Dat begon met het dagje Tigre. Echt een super dag gehad. Een stad waar de huizen van de mensen alleen bereikbaar zijn via het water en het behalve boten en volgens compleet stil is. Dat konden we allemaal wel even gebruiken. Omdat we allemaal zo'n leuke dag hadden gehad besloten we om 11 uur s avonds om de volgende dag ook maar met elkaar op pad te gaan. Nog 'snel' even tickets boeken voor de bus naar San Antonic de Areco waar het jaarlijkse gaucho festival plaatsvind. Heeft uiteindelijk tot 2 uur s nachts geduurd voordat we de tickets hadden!!!

In San Antonio was het alsof we terecht kwamen in een oude cowboyfilm. Stoffige straten, hele relaxte sfeer en cowboys te paard. Het festival zelf was ook erg leuk alleen begrepen we niet zo goed wat er allemaal gebeurde. We waren zo'n beetje de enige buitenlandse toeristen waardoor ze met ons op de foto wilde en twee van ons zelfs geïnterviewd voor de lokale tv zender. Behalve dan dat de bus terug 3 uur vertraagd was hebben we een top dag gehad.

Na 2 weken Buenos Aires kan ik zeggen dat het allemaal toch een kadootje is gebleken. Super leuke mensen ontmoet, veel mooie en verschillende dingen mogen zien. En uiteraard weer op een of ander wazig feest terecht gekomen waar ik normaal alleen met Sabrina Vd Linden beland :-). Het afscheid van de groep viel dan ook iedereen een beetje zwaar. Maar ja dat hoort er ook bij. We houden contact en hopen zo kerst met ze allen door te kunnen brengen zodat niemand alleen is.

Inmiddels ben ik 2 dagen geleden in Mar del Plata aangekomen en ook hier is het weer een compleet andere wereld. Maar daarover volgende week weer meer.

Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat

1. Gemma:
    17 november 2017
    leuk om zo een beetje mee te reizen en op de hoogte te blijven van t wel en wee
    ik kijk uit naar je vlg. verhaal !
    gr.van G& D
  2. Silvia Dingemanse:
    17 november 2017
    Leuk dat je met een leuke groep bent opgetrokken. Ben er van overtuigd dat er nog vele zullen volgen op deze trip. Ik kan je zeggen dat Henk een paar x per week je blog checkt of er nieuwe berichten en/of foto's zijn bijgekomen😃. We kijken weer uit naar het volgende hoofdstuk 💋💋
  3. Wout:
    17 november 2017
    Ha Linda ik heb alles gelezen en bekeken maar natuurlijk weer niet gereageerd......
    Bij deze dan! Het moet wel een geweldig avontuur zijn dit ik zou graag een paar dagen meemaken maar goed ik blijf nog maar even in het toch wel een beetje saaie Holland om de boel hier op z'n plek te houden . Veel plezier daar verder ik kijk uit naar je volgende bericht.xx
  4. Sylvia Bakker:
    18 november 2017
    Leuke foto's lin en fijn dat je het naar je zin heb... pas goed op je zelf 💋
  5. Francis Guis:
    18 november 2017
    Fijn dat het je zo naar he zin heb en dat je een leuk groep heb lerenbkennem waar je kerst mee kan vieren en ik vind het erg leuk om je zo te volgen en wst een leuke fotos zeg we kujken ieder vrijdag of je al wat heb gepost en ja hoor wij zijn weer blij om wat te hebben gehoord van je nou een hele fijne week en ik lees het volgende week wel hpe je het weer heb ervaren heel veel plezier aan komende week x
  6. Aad kalkman:
    18 november 2017
    Heel mooi lin, ik kan ook wel iedere week iets schrijven over de enorm dooie boel hier, maar denk niet dat je het zal missen als ik het niet doe.
    veel plezier bij je volgende avontuur.
  7. Henk:
    18 november 2017
    He lin leuk dat je een aantal mensen heb ontmoet waar je mee rond kon trekken en met de kerst misschien nog samen komt.
    Kijk elke week weer uit naar de fotos en verhalen.
    Nu weer op naar het volgende avontuur kijk uit naar de verhalen daarvan.
    Veel plezier en tot de vilgende keerxxxxx
  8. Christa en Theo:
    Hoi Lin,
    Wij hebben je verhaal weer gelezen, en zijn blij dat je het naar je zin heb.
    Leuke foto's en wat heb je al veel gezien.
    Tot de volgende keer en pas goed op je zelf.
  9. Karla Zonneveld:
    20 november 2017
    Meis klinkt allemaal weer super !! En fijn dat je leuke mensen ontmoet heb!!
    Jaloers zeg op t zonnetje !!!!
    Geniet ervan wijfie !! 😘
  10. Karola:
    20 november 2017
    Hoi lin!!!goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!leuk ook met zo'n fijne groep mensen om je heen. Veel plezier waar je gaat en wat je nu weer gaat zien! Hey !!en het is geen kerstkaart maar toch een feestje😉 have fun ,dikke kus😙 karooltje
  11. Nina:
    22 november 2017
    Hola señorita Lin, como está usted? Wat leuk om je avonturen te lezen en op de foto’s te zien dat je het helemaal naar je zin hebt. Geniet er lekker van! Ben benieuwd naar je volgende belevingen. Have fun babe😘