Puerto Madryn

28 november 2017 - Puerto Madryn, Argentinië

Lieve mensen,

Aangezien je sommige dingen niet kan beschrijven maar gewoon moet zien, heb ik naast de foto's ook een video voor jullie gemaakt met de naam Puerto Madryn.

Ik stap zo weer in de bus naar Bahia Bustamente en zal daar tot de kerst blijven, ben erg benieuwd wat ik daar weer ga vinden

Xx lin

1. Henk:
    28 november 2017
    Hee lin een hele leuke video mooi om zo wat van je te horen
    We volgen je als het ware op de voet
    Als we niets van je horen op de vogende locatie wen s ik je bij deze alvast een mooie en pretige kerst
    We kijken uit naar het vilgende blogxxx
  2. Nancy Snijders:
    Wauw!!! Wat gaaf Lin!!
  3. Bianca:
    28 november 2017
    Super leuk om te zien.... lekker genieten wijffie xxx
  4. Francis Guis:
    28 november 2017
    Zo lin dat is wel heel gaaf ik wil ook wat super mooi daar zeg geniet van je volgende reis succes maar dat lukt je wel
  5. Mo:
    ❤️ Heel veel plezier lieve Linnie. x Mootje
  6. Sylvia Bakker:
    28 november 2017
    Hoi meid wat gaaf zeg wat jij allemaal meemaakt echt toppie ... en dan ook zo dicht bij geweldig . Nou hier is het echt kut weer regen en nog eens regen dan ben ik toch jaloers op jou 30gr hi hi .. nou gr van ons allemaal xx
  7. Tineke:
    Hallo linda
    Wat een leuke video en foto's is net of we er bij zijn toch wel een beetje jaloers maar niet op het weer hier ook 25 graden hoop dat je leuk vrijwilligers werk vindt en dan wel met leuke collega's als we niets meer horen van je heel fijne kersdagen xx
  8. Karola:
    30 november 2017
    Hallo lin!! Super leuk om je bij te houden en je verhaal te horen wat maak je een hoop mee zeg! Tot je volgende verhaal dikke kus van mij Xxx