Buenos Aires

10 november 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Er zit inmiddels net een weekje Buenos Aires op maar het voelt al als veel langer. Ik ben inmiddels in mijn 2e hostel en dat is maar goed ook. Het eerste hostel leek regelrecht uit een aflevering van sos mijn vakantie is een hel te komenkomen. Het was er dag en nacht feest, alles was kapot, oud en vies maar gelukkig maakte het personeel en de dingen die er georganiseerd werden weer een hoop goed. Maar wat kan je dan eigenlijk ook verwachten voor 9 euro per nacht. Eerlijk gezegd valt Buenos Aires een beetje tegen, een beetje net als in 020, het is het allemaal net niet. Met mijn adhd tempo had ik in 4 dagen alle bezienswaardigheden al gehad. En kwam het dus neer op veel feesten en zuipen met medereizigers. Niet dat ik vies ben van een drankje ofzo maar het is natuurlijk niet waarvoor ik ben gekomen. Dat doe ik veel liever thuis met jullie. Het leven in de stad is erg duur hier, alles is 50 cent tot een euro duurder dan thuis, zelfs de McDonald's!@$? Eten bestellen hier gaat me nog niet heel goed af en blijkt toch net anders te zijn dan in Spanje. Zo dacht ik dat ik iets had gevonden dat leek op onze bitterbal waardoor ik als ik even had nagedacht al had kunnen weten dat dat niet kan kloppen. Bleek ik een soort gevulde bloedworstballen te hebben gegeten. Ach zo proef je nog eens wat anders dan thuis haha. Ik heb inmiddels heel veel leuke mensen ontmoet en morgen gaan we met een groepje naar de stad Tigre, een uur hier vandaan en schijnbaar een compleet andere wereld te zijn. Vanaf woensdag ga ik deze stad verlaten en ga ik richting de kust naar Mar del Plata waar de Argentijnen zelf vakantie vieren en daarna is het tijd om de mooie dingen van Argentinië te gaan zien
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Francis Guis:
    11 november 2017
    Oke ja ga maar gauw weer verder met je avontuur en geniet met maten hahax
  2. Patricia:
    Leuk, geniet ervan.
    Ben benieuwd naar al je avonturen en verhalen.
  3. Allison:
    11 november 2017
    Wat leuk om je 1e week verslag te lezen.
    Je hebt het zo te lezen aardig druk geniet er maar lekker van en zorg dat je goed je rust pakt tussendoor😜 have fun x
  4. Sylvia Bakker:
    11 november 2017
    Hoi wijffie nou meid ik vind het knap van je zo in je eentje ...nou nou nou zie ook dat je een echte vlogger bent echt leuk om te zien en een leuk reisverslag dikke kus van ons en ik zie uit naar je volgende blog xxxxx
  5. Sylvia Bakker:
  6. Karla Zonneveld:
    11 november 2017
    Geniet ervan wijfie !! Leuk dat we kunnen lezen waar je bent en wat je allemaal doet !! Dikke kusss
  7. Annie:
    11 november 2017
    Leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt kijk uit naar het volgende verslag van je pas goed op je zelf en een dikke kus xx
  8. Aad kalkman:
    leuk lin geniet ervan.
  9. Silvia Dingemanse:
    11 november 2017
    lekker bezig Lin haha. Veel plezier verder en pas op jezelf hѐ
  10. Henk:
    11 november 2017
    Hee lin echt een verhaal van jou
    Jammer dat buenos niet was wat je er van verwacht had
    Veel succes Met de de verrdere reis en we hooren snel weer van je
  11. Kim Schoonheim:
    Lekker genieten. Leuk om je avonturen te lezen. 😘
  12. Sab:
    Nou Lin.... niks voor jou dat feesten 😅.... fijn je te horen mop! 😗😗
  13. Manon Albers:
    11 november 2017
    Linnie, wat leuk dat we je reis kunnen volgen! Heel veel plezier!! Liefs Manon en Twannie. xxx
  14. Nancy Snijders:
    He Lin

Mooie foto's. Het ziet er wel mooi uit daar (ook al ben je er al in 4 dagen doorheen gerend 😉).

Een fijne tijd nog in Buenos Aires en een goede reis naar de kust. Ben benieuwd naar je verdere avonturen. Xxx
  15. Karola:
    11 november 2017
    Hoi lin!! Wat leuk om van je te horen op deze manier!! Ik ga je gezellig zo bij houden . Heel veel succes en plezier met alles. Groetjes van marco dikke kus😙
  16. Sabrina van den Hurk:
    11 november 2017
    Leuk om weer wat van je te lezen lin! Eten bestellen klinkt als een avontuur opzich hahaha veel plezier nog mop! En pas goed op jezelf! Dikke kus van ons
  17. Christa en Theo:
    12 november 2017
    Leuk om wat te lezen van je. Dit is weer wat voor jouw die gevulde bloedworstballen. Veel plezier en tot weder horens.
  18. Iwana:
    13 november 2017
    Hey!! Gelukkig, je leeft nog. Blijft toch een bizar avontuur.
    Goed om te lezen dat je met meerdere mensen bent, geeft een geruster gevoel. Geniet ervan meid en maak er wat moois van. Laat gauw weer van je horen. Dikke kus, Iwana xxx
  19. Angélique Hol:
    15 november 2017
    stop............ en door ;)