Bahia Bustamante

8 december 2017 - Bahía Bustamante, Argentinië

Waar ik dus al bang voor was is ook helemaal waarheid geworden.  De plek waar ik ben is een van de mooiere plekken die ik tot nu toe heb gezien. Het is alleen compleet in de middle of nowhere. We hebben geen mobiel telefoonsignaal en als je heel veel geluk heb kan je af en toe whatsapp en email ontvangen, versturen kan zomaar een paar dagen duren en over de rest hoef je al niet eens na te denken. In geval van nood wordt er gecommuniceerd via de radio (bakkie) maar er kan hier weinig gebeuren hoor. We wonen en werken op Bahia Bustamante met 17 mensen en de eerste andere beschaving met supermarkt is op 1,5 uur rijden. Dus heb ik vanochtend de stoute schoenen aangetrokken en ben ik gaan liften naar de dichtstbijzijnde grotere stad Trelew (2.5 uur rijden met de vrachtwagen) om wat spullen te halen, emails te beantwoorden en natuurlijk niet te vergeten, jullie ervan op de hoogte brengen. Maar vroeg in de ochtend moet ik weer terug. De foto's en verhalen zullen dus even moeten wachten. Als het meezit, ben ik 24 december in El Calafate en kunnen jullie alles weer met mij mee gaan beleven. Voor de komende 2,5 weken even radiostilte. Totmsnel!!!

1. Henk:
    8 december 2017
    Oke linda leuk om toch weer wat van je te horen
    Kijk weer uit naar de foto's en een heel gezellige kerst toegewenst
    Henkxxx
  2. Silvia Dingemanse:
    8 december 2017
    He Lin, leuk weer een bericht van je te lezen. Wat een andere wereld is dat zo zonder telefoon/internet. Zal niet meevallen😉. Hier alles zijn gangetje en in de kerstweek er nog een paar dagen tussenuit (hotelletje/sauna). Ik kijk weer uit naar je volgende verslag. Veel plezier en tot later😘
  3. Nina:
    8 december 2017
    Fantastisch! In The middle of nowhere. Dat zijn de leuke locaties waar de meest onverwachte dingen gebeuren. Lekker afkicken van telefoon, internet, social media en alle andere storingszenders. Heerlijk je stoute schoenen aan en liften maar 😂. Have fun babe! Kijk uit naar je volgende avontuurverslag 😘
  4. Francis Guis:
    8 december 2017
    Hoi Lin wat leuk dat je wat heb laten horen en kijk alweer uit naar je foto's en als we je voor 24 december niks horen alvast hele fijne dagen daar geniet van de ervaring die je daar op doe wij stappen nu in de auto voor een weekend kerstmarkten in Valkenburg tot snel x
  5. Gemma:
    8 december 2017
    nou linda dat is niet mis hoor, zo helemaal in je uppie < wel met andere medereizigers>
    maar toch .hier hagelt het nu dus tijd om je verslag te lezen.
    fijne kerstdagen waar ook maak er wat van.
    tot snel
  6. Karola:
    8 december 2017
    Hoi lin!!! Nou dat is zeker in de middle of nohwere. Maar wel lekker rustig effe lekker niks wat een belevenis zeg . Zo te horen heb je het nog prima naar je zin😊. En je Let goed op je eigen veiligheid. Nou tot horens!!!@je heb de groetjes van mar. Dikke kus van mij 💋
  7. Bianca:
    10 december 2017
    Geweldig 👍👍lekker genieten 😘😘
  8. Christa en Theo:
    19 december 2017
    Hoi Lin.

Echt weer iets voor jou , liftend in een vrachtwagen, wat een avontuur.
    Wij hebben hier 2 dagen sneeuw gehad, en ik was jaloers op het weer bij jou. Tot horens als de radio stilte over is.
    Groetjes