Ziek in Ushuaia

15 januari 2018 - Ushuaia, Argentinië

Helaas heb ik een flinke verkoudheid te pakken en lig ik al een aantal dagen snotterend met vlagen van koorts in bed. Voor nu dus even geen spannende belevenissen en foto's. Zodra ik me weer wat beter voel en weg uit Ushuiai heb gevonden, zal ik alles met jullie delen

1. Allison:
    15 januari 2018
    Beterschap, hoop dat je gauw weer opknapt en je reis weer kunt vervolgen xxx
  2. Francis Guis:
    15 januari 2018
    Beterschap Lin fat je maar snel opknapt
  3. Nancy Snijders:
    Beterschap!😘
  4. Aad kalkman:
    gauw weer beter worden
  5. Jankees:
    15 januari 2018
    Beterschap. Neem een paar goede cognacs en je bent er snel weer bovenop. Groet vanuit Shanghai
  6. Henk dingemanse:
    15 januari 2018
    Hee meid zorg dat je snel weer opknapt en dan weer verder met het avontuur
    Zie je foto's en reisverhaal weer met smacht verschijnen
    Beterschap en tot schrijvens en foto's xxx
  7. Sylvia Bakker:
    Beterschap meid 💋
  8. Bianca:
    15 januari 2018
    Beterschap lieverd xx dat je maar snel opknapt en verder kan gaan met je avontuur👍😜😘
  9. Nina:
    Beterschap Linda 💝😘🍎🍒🍉🍇🍊🍍
  10. Wout:
    Beterschap!😘
  11. Silvia Dingemanse:
    Sterkte meis!
  12. Karola:
    15 januari 2018
    Beterschap!!!! Hoop dat je snel weer op de been bent!! Dikke kus
  13. Karla Zonneveld:
    Beterschap meis!!!😙
  14. Gemma:
    16 januari 2018
    och hemeltjelief ziek in zo,n onuitspreekbaar oord is dubbel ziek... knap gauw op en weer verder.veel vitamine groeten !!
  15. Tineke:
    Hallo linda
    Hè kom op ziek kan je nou niet worden hoor je reis naar de toekomst ligt nog open en je moet er nu nog extra van genieten je komt 1 mei toch al terug naar Nederland en gaat het gewone leven beginnen hoop dat het met een paar paracetemolletjes over gaat anders toch maar even naar een dokter want 2 weken duurt wel erg lang maar ja.jou.kennende een.beetje eigenwijs je weet wat francis en ik gezegd hebben tegen jehou je taai en snel opknappen veel liefs uit spanje.
  16. Patricia:
    16 januari 2018
    Veel beterschap. Hopelijk knap je snel op.
  17. Karla Zonneveld:
    22 januari 2018